Cellip förbättrar Slack-användandet

//Cellip förbättrar Slack-användandet

Cellip förbättrar Slack-användandet

Tillhör du en av de svenskar som dagligen använder Slack i ditt arbete? Då är du inte ensam. Sverige är den marknad med störst andel användare i förhållande till befolkning.

Och det är inte konstigt. Slack är en formidabel samarbetsplattform som gör det enkelt att samordna uppgifter med sina kollegor. Med sina chatt-kanaler, direktmeddelanden och grupper passar Slack bra in i moderna arbetsgrupper och organisationer.

Men eftersom vi på Cellip är som vi är kunde vi inte låta bli att göra Slack, i vår mening, ännu bättre. Med vår integration kan du också göra verktyget till en del av ditt företags telefonilösning.

Sätt nivåer och bli realtidsuppdaterad

Vi erbjuder nu dig som är svensk Cellip-användare möjligheten att integrera Slack i dina svarsgrupper. På så sätt kan du och dina kollegor i ditt team bli meddelade när varningsnivåer i en svarsgrupp uppnås.

Du ställer själv, via Mina sidor, in dessa varningsnivåer, t.ex. väntetid eller antal samtal i kö. Varningen postas då i den förutbestämda kanalen i Slack. I samma kanal kan ni även få notifiering om ni tappar samtal i svarsgruppen, d.v.s. de som väntar lägger på innan svar.

Vi har gjort det superenkelt för dig och ditt team att komma igång med denna integrering. När funktionen är aktiverad får ditt team varningar i realtid som låter er fatta beslut på informationen omedelbart.

Det går också att gå tillbaka och se när varningarna kom och efter det vidta eventuella proaktiva åtgärder för att förhindra att varningsnivåerna uppnås framöver.

Låter detta intressant? Läs vår pressrelease här.

By |2019-01-23T14:54:17+00:00november 13th, 2017|Företagstelefoni|0 Comments

Om skribenten:

VD för Cellip. Skapar lönsamhet åt kunder och partners genom nya och beprövade telekommunikationslösningar. Över 25 års erfarenhet att ligga i framkant för att hjälpa kunder med telefonilösningar.